Tvorba PR videa

95.000,00 

Uvedená cena obsahuje:

Preprodukci: Návrh scénáře, konzultace + Produkci: Natáčení, kamera, světla, režie + Voice over: Nahrávací studio (dabing) + Postprodukci: Střih videa v max. doporučené délce 2 min., obrazová a zvuková postprodukce (barvy, ruchy, titulky, efekty) + Předání hotového díla (Full HD, 4K).

Uvedená cena neobsahuje: (tuto službu poskytujeme v návaznosti na vytvořené video)

Propagace: – publikování, efektivní zacílení na sociálních sítích a funkčních médiích.

 

Katalogové číslo: 202002-2-1 Kategorie: Štítky: , , , , , ,

Popis

TVORBA PR reprezentačního videa („Trailer na vaši firmu“)

Představte ten nejpoutavější „trailer“ na vaší firmu. Vaši zákazníci a dodavatelé budou vědět, že jsou v těch nejlepších rukou. Stejně dobře takový trailer působí na vaše současné i budoucí zaměstnance.

Máte na výběr mezi přečtením 5-ti stran dlouhého textu nebo možností pustit si krátké, např. minutové, video, které Vám navíc dopřeje i obraz a zvuk. Jakou formu zdroje informací si zvolíte? Odpověď se nabízí. Video představuje v dnešní době nejefektivnější způsob Inter/ Intra firemní komunikace. Jedná se o trend dnešní doby, avšak spousta firem ještě tento moderní způsob komunikace vůbec nevyužívá. Ještě v tomto roce můžete být krok před konkurencí. Nebude to mít dlouhého trvání a bez video marketingu se už žádná úspěšná firma neobejde.
Video marketing je aktuálně nejefektivnější forma nejen online marketingu. Díky videu cíleně komunikujete nejen se svými obchodními partnery a zákazníky, ale také se svými současnými, či budoucími zaměstnanci.

Nemusíme se dlouho zamýšlet a je zřejmé, že aktuálním komunikačním kanálem číslo 1 mezi firmami a veřejností je video kanál. Ať už formou videí na webové prezentaci firmy nebo v podkladech jednotlivých zaměstnanců (tablet na jednání, notebook – ukázka), např. obchodníků, také formou emailové komunikace s odkazy na YouTube videa nebo přímo vlastní YouTube kanál a v neposlední řadě sociální sítě, např. LinkedIn, Facebook, Google, Twitter, Instagram, atd. Jasné, krátké video je pro současného aktivního člověka nejakceptovanější komunikační kanál, automaticky zapojuje více smyslů, mnohem lépe se pamatuje a především je NEJMÉNĚ NAMÁHAVÉ NEJRYCHLEJI SHLÉDNOUT, PŘESNĚ TO, CO POTŘEBUJEME SDĚLIT.

Důležité informace

Video je dnes stále více upřednostňovaným komunikačním nástrojem. Pokud chcete komunikovat s veřejností, se zaměstnanci, se zákazníky, používejte k tomu videa. Divák mj. zapojuje více smyslů – o to lépe si pamatuje. Jednou natočené video může shlédnout nekonečné množství osob na nepřeberném množství komunikačních, prodejních, PR a dalších kanálů…
Ať už jsou to:
Zákazníci – formou reklam, image videí, soutěží, prodejních videí, pořadů
Zaměstnanci – formou náborových, instruktážních, motivačních, výukových videí
Obchodníci a obchodní partneři – formou prezentačních a obchodních videí, popisů výrobků a služeb, jednoduše a nezaměnitelná prezentace, kterou máte pod kontrolou…PR videa o firmě a sociální přínosnosti, apod.

Pro více informací volejte: Jan Kovač – 733 556 555

S propagací a funkčním publikováním Vám samozřejmě pomůžeme!

Proč HR / PR image videa?

  • Lidé, které také hledáte, možná právě končí školu a přemýšlí o své budoucnosti. Samozřejmě tráví mnoho času na sociálních sítích
  • větší povědomí o vaší značce
  • více prokliků na vaše webové stránky
  • 1 minuta videa má hodnotu cca 1,8 milionu slov
  • návštěvníci, kteří se podívají na video, zůstanou o 2 minuty déle na vašem webu
  • 20% návštěvníků vašeho webu si přečte text, 80% si prohlédne stejný obsah formou videa
  • pravděpodobnost, že dosáhnete svého cíle roste s videem až o 64%
  • web obsahující video má 50-krát větší šanci zařadit se mezi odkazy na první stránce Googlu
  • cca 87% uživatelů sociálních sítí sleduje videa – příspěvky s videem zaujmou až 3x více
  • video je to, čemu vaši zákazníci budou věnovat stále větší a větší pozornost
  • více než 1 bilion uživatelů navštíví YouTube video kanály každý měsíc
  • v roce 2020 tvoří až 90% celého internetového prostoru, chcete v této společnosti chybět?

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.