KONFUCIUS® Online firemní trénink obchodní VYJEDNÁVÁNÍ (2 dny)

50.000,00 

Tento online DVOUDENNÍ trénink je možné realizovat také jako klasický firemní trénink ve Vaší firmě nebo instituci.
Na tel. čísle 5995 0 5995 si můžete domluvit termín a individuální požadavky, případně je uveďte do poznámky v objednávce.

Po uhrazení faktury získáte odkaz, pomocí kterého se přihlásíte v předem domluveném termínu na online trénink.
V případě standardního řešení si domluvíme místo, čas a základní informace o účastnících předem.

Každý firemní trénink předchází online psychodiagnostické šetření uchazečů v dané a související oblasti.

 

Popis

Obchodní jednání a vyjednávání

Předehrou k tréninku je také hledání vnitřní motivace a duševní hygiena obchodníka & vyjednavače. Účastníci budou seznámeni s uceleným přehledem nezbytných vyjednávacích znalostí a dovedností a projdou tréninkem celé řady specifických  cvičení potřebných pro jejich uplatnění v praxi.

Ukotvíme

Kdy vyjednáváme a kdy vedeme obchodní jednání, vyjednávač & obchodník, fáze procesu vyjednávání, jak prosadit strukturu jednání (techniky vedení rozhovoru) příklady, prostor pro vyjednávání, manipulace ve vyjednávacím prostoru, vlastní vyjednávání – přesvědčování a předkládání nabídek, strategie vyjednávání, přesvědčivá argumentace, zaznamenávání a zpracovávání sdělení, taktiky a triky pozičního vyjednávání, námitky, principiální vyjednávání, alternativa k vyjednávané dohodě BATNA, principy a přístup v praxi, vyjednávání v týmu, vyjednávání přes prostředníka, vyjednávání mezi představiteli rozdílných kultur. Co na závěr?

Jasně a stručně

1. Obchodník vs. Vyjednavač
2. Příprava a strategie vyjednávání
3. Znát a umět použít své vědomé nebo skryté schopnosti při jednání a vyjednávání – IQ/EQ, psychické rozpoložení, stresový kontejner
4. Pokročilá argumentace – psychologická převaha, úspěšná mysl
5. Bez východiskové situace (když nevíme kudy kam, BATNA, apod.)
6. Průlomové vyjednávání (jak králové odvraceli války)
7. Prodej balíčků přirozenou formou
8. Tvorba vztahu a péče – výhody a nevýhody současného zákazníka
9. Profesionální komunikace a etiketa v obchodním jednání
10. Vše doplněno o zpětnovazební a evaluační prvky v průběhu tréninku

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.